Selecteer een pagina

Les 1: Doel en wanneer is het een succes?

Les 1: Doel en wanneer is het succes? In deze les ga je de doelen van de site bepalen én nadenken over hoe je deze doelen ook daadwerkelijk kunt meten. Wil je bijvoorbeeld meer bezoekers of wil je dat die bezoekers je bellen? Wil je juist dat ze het contactformulier...

Les 2: Doelgroepbepaling

Les 2: Doelgroepbepaling Yes! We gaan kiezen ;-). Bedenk je dat je dit niet alleen doet om gemakkelijker te communiceren en ‘omdat het nou eenmaal beter is’ maar denk hierbij vooral óók aan jezelf. Jij kunt bepalen met wie je graag zou willen samenwerken....

Les 3: Persona

Les 3: Persona In deze les ga je een specifieke persoon omschrijven: jouw meest ideale klant. Wie is hij/zij en wat drijft hem/haar bij wat ze doet. Zorg voor een gedetaileerde beschrijving door de vragen uit het werkboek in te vullen. Uiteindelijk zoek je een foto...

Les 4: Leer je doelgroep kennen

Les 4: Leer je doelgroep kennen Oprechte interesse in je doelgroep heeft een positieve invloed op jullie verstandhouding. In deze les gaan we jouw doelgroep beter leren kennen door een aantal zaken te analyseren. Maak gebruik van de antwoorden uit de vorige les om...

Les 5: Wat doet jouw bezoeker op de site?

Les 5: Wat doet jouw bezoeker op de site? In deze les gaan we een overzicht maken van de doelen van jouw website. Je kunt dit volledig zelf verzinnen of inspiratie op doen bij andere sites. Een aantal taken die een bezoeker zou kunnen uitvoeren is bijvoorbeeld: iets...