Les 3: Jouw verhaal
Wat is jouw verhaal? Pak je visie en missie uit les 1 erbij, waarom doe jij wat je doet en welke producten en diensten levert jouw bedrijf? In jouw verhaal start je met je rode draad om vanuit daar sub-onderwerpen te pakken. Zo heb je in 1 overzicht onderwerpen voor in je communicatie en dus ook voor de website.
Mijn verhaal
Als voorbeeld en om je op weg te helpen, deel ik hieronder mijn verhaal.

Een printbare versie van het werkblad uit deze les kun je hier downloaden. (Dit is dezelfde link als wordt genoemd in het werkboek).
SWOT Analyse
Een zogenaamde SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities & Threats) oftewel een Sterkte, Zwakte, Kansen & Bedreigingen analyse kan je helpen om mee te bewegen met je productaanbod in een snel veranderende omstandigheden.
De elementen Sterkte en Zwakte zijn gericht op de interne organisatie, Kansen en Bedreigingen extern. In je werkboek staat een template voor het maken van deze analyse.